Centrum pomoci
Doprava a platba
Ostatní témata
Kdy obdržím zboží, které jsem si objednal? Jaké jsou doby dodání zboží?
+ -V případě, že zakoupené zboží bylo při zadávání tvé objednávky skladem, bude vám odesláno nejpozději následující pracovní den po obdržení tvé platby (v případě dobírky platí totéž).
V případě, že zboží nebylo skladem, odešleme ti ho v termínu, který byl uveden při daném typu výrobku přímo na našem e-shopu a který najdes i v Potvrzení tvé objednávky, které ti odešleme na tvuj email.
Doba dodání v rámci ČR: 2-3 pracovní dny
- Kurýr DPD
- Kurýr GLS
- Zásilkovna Z-point
- Zásilkovna (na adresu)
- Upozornění: V případě přečerpání maximálního denního limitu kurýrů, bude tvá zásilka doručena na nejbližší výdejní místo.
Bližší informace o způsobu doručení a způsobu platební metody získáš přímo v košíku.
Jak mohu sledovat svou zásilku?
+ -Vyexpedování zboží ti vždy potvrdíme emailem, ve kterém nalezneš i sledovací číslo tvé zásilky, abys byl informován, kde se právě
nachází. Zásilku můžeš sledovat po zadání tvého sledovacího čísla.
Do jakých zemí doručujete vaše výrobky?
+ -Zboží doručujeme do celého světa. Pro objednávku do zahraničí použij prosím náš e-shop www.barebarics.com, pro doručení na Slovensko www.barebarics.sk, pro doručení do německy mluvících zemí www.barebarics.de.
Jak mohu zaplatit za objednané zboží?
+ -Online platbou s kreditní bankovní kartou přes platební bránu GoPay (0 Kč)
Bankovým převodem (0 Kč)
Dobírkou
Každá země má jiný způsob platební metody. Bližší informace o způsobu doručení a způsobu platební metody získáš přímo v košíku.
Jak postupovat v případě problémů s platbou?
+ -Pokud se vyskytl jakýkoliv problém se zaplacením tvé objednávky, kontaktujte nás prosím emailem na info@barebarics.cz.
V případě, že tvá platba přes platební bránu neproběhla úspěšně, není nutné si zadávat objednávku znovu. Po kontaktování na náš e-mail ti znovu přepošleme platební údaje (i v případě online platby). Můžeš si případně změnit způsob platby za tvoji objednávku.