Centrum pomoci
Doprava a platba
Ostatní témata
Kdy obdržím zboží, které jsem si objednal? Jaké jsou doby dodání zboží?
+ -V případě, že zakoupené zboží bylo při zadávání Tvé objednávky skladem, bude Ti odesláno nejpozději následující pracovní den po obdržení Tvé platby (v případě dobírky platí to samé).
V případě, že zboží (část zboží) nebylo při objednání skladem, odešleme Ti ho v termínu, který byl v čase objednání uveden u daného typu výrobku přímo na našem e-shopu. Dostupnost najdeš i v Potvrzení Tvé objednávky, které Ti přijde na email.
Doba dodání: 2-6 pracovních dnů (v závislosti od země dodání).
Bližší informace o způsobu doručení a způsobu platební metody získáš přímo v košíku.
Jak mohu sledovat svou zásilku?
+ -Vyexpedování zboží ti vždy potvrdíme emailem, ve kterém nalezneš i sledovací číslo tvé zásilky, abys byl informován, kde se právě
nachází. Zásilku můžeš sledovat po zadání tvého sledovacího čísla.
Do jakých zemí doručujete vaše výrobky?
+ -Zboží doručujeme do celého světa. Pro objednávku do zahraničí použij, prosím, náš e-shop www.barebarics.com, pro doručení do České republiky www.barebarics.cz, pro doručení do německy mluvících zemí www.barebarics.de.
Jak mohu zaplatit za objednané zboží?
+ -Online platbou s kreditní bankovní kartou přes platební bránu GoPay. (0 €)
Bankovním převodem(0 €)
Dobírkou
Každá země má jiný způsob platební metody. Bližší informace o způsobu doručení a způsobu platební metody získáš přímo v košíku.
Jak postupovat v případě problémů s platbou?
+ -Pokud se vyskytl jakýkoliv problém se zaplacením Tvé objednávky, kontaktuj nás, prosím, emailem na info@barebarics.sk
V případě, že Tvá platba přes platební bránu neproběhla úspěšně, není nutné vytvořit novou objednávku. Prosím neodkladně kontaktuj zákaznícký servis.
Poradíme Ti s výběrem a odpovíme na vše, co Tě zajímá.