Centrum pomoci
Doprava a platba

Kdy obdržím zboží, které jsem si objednal? Jaké jsou doby dodání zboží?

+ -

V případě, že zakoupené zboží bylo při zadávání Tvé objednávky skladem, bude Ti odesláno nejpozději následující pracovní den po obdržení Tvé platby (v případě dobírky platí to samé).

V případě, že zboží (část zboží) nebylo při objednání skladem, odešleme Ti ho v termínu, který byl v čase objednání uveden u daného typu výrobku přímo na našem e-shopu. Dostupnost najdeš i v Potvrzení Tvé objednávky, které Ti přijde na email.

Doba dodání: 2-6 pracovních dnů (v závislosti od země dodání).

Bližší informace o způsobu doručení a způsobu platební metody získáš přímo v košíku.

Jak mohu sledovat svou zásilku?

+ -

Vyexpedování zboží ti vždy potvrdíme emailem, ve kterém nalezneš i sledovací číslo tvé zásilky, abys byl informován, kde se právě
nachází. Zásilku můžeš sledovat po zadání tvého sledovacího čísla.

https://www.dpd.com/tracking_sk/

https://www.zasielkovna.cz/vyhledavani

Do jakých zemí doručujete vaše výrobky?

+ -

Zboží doručujeme do celého světa. Pro objednávku do zahraničí použij, prosím, náš e-shop www.barebarics.com,  pro doručení do České republiky www.barebarics.cz, pro doručení do německy mluvících zemí www.barebarics.de.

Jak mohu zaplatit za objednané zboží?

+ -

Online platbou s kreditní bankovní kartou přes platební bránu GoPay. (0 €)

Bankovním převodem(0 €)

Dobírkou

Každá země má jiný způsob platební metody. Bližší informace o způsobu doručení a způsobu platební metody získáš přímo v košíku.

Jak postupovat v případě problémů s platbou?

+ -

Pokud se vyskytl jakýkoliv problém se zaplacením Tvé objednávky, kontaktuj nás, prosím, emailem na info@barebarics.sk

V případě, že Tvá platba přes platební bránu neproběhla úspěšně, není nutné vytvořit novou objednávku. Prosím neodkladně kontaktuj zákaznícký servis.

Poradíme Ti s výběrem a odpovíme na vše, co Tě zajímá.

info@barebarics.sk

+421 41 321 78 30

(Po -Pá, 8:00 - 16:00)