Centrum pomoci
Objednávka

Jak mohu změnit svou objednávku?

+ -

V případě, že v objednávce potřebuješ vykonat změnu v kontaktních údajích (emailová adresa, telefonní číslo, doplnění adresy doručení), kontaktuj nás, prosím, na náš e-mail info@barebarics.sk.

Tyto změny v objednávce lze uskutečnit jen do momentu vyexpedování Tvé objednávky z našeho centrálního skladu, proto nás, prosím, kontaktuj co nejdříve.

Zadal jsem omylem stejnou objednávku dvakrát, jak mám postupovat?

+ -

V případě duplicitně zadané objednávky nás, prosím, informuj o duplicitě objednávky se žádostí o storno jedné z objednávek na info@barebarics.sk.

Jak mohu objednávku stornovat?

+ -

V případě, že ses z jakéhokoliv důvodu rozhodl/a svou objednávku stornovat, napiš nám svůj požadavek co nejdříve na email info@barebarics.sk.

Stornování objednávky se dá uskutečnit jen do momentu vyexpedování Tvé objednávky z našeho centrálního skladu, proto nás kontaktuj co nejdříve.

Jak mohu zadat objednávku?

+ -

Objednávku můžeš vytvořit přímo na našem e-shopu:

www.barebarics.com (anglicky - po celom svete)

www.barebarics.sk (Slovenská republika)

www.barebarics.cz (Česká republika)

www.barebarics.de (Německo).

Při zadávání objednávky se můžeš, nebo nemusíš zaregistrovat. Registrací do našeho newslettru získáš přístup k nejnovějším zprávám a slevám. Stav své objednávky můžeš sledovat přihlášením se do svého registrovaného účtu.

Po zadání objednávky Ti vždy pošleme potvrzení o objednávce na Tvůj e-mail.