Centrum pomoci
Vrácení a reklamace

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

+ -

Vrácení zakoupeného výrobku můžeš vykonat do 14 dní od datumu převzetí zásilky se zakoupeným zboží. Platí pro země EU a USA.

Vrácení zboží  společně s Odstoupením od smlouvy je nutné registrovat se online na tomto linku:  kliknutím na tento odkaz.

Po splnění podmínek Ti vrátíme peníze do 14 kalendářních dní od datumu doručení zboží k nám tím stejným platebním způsobem, jakým jsme od Tebe platbu přijali. V případě platby na dobírku (platí jen pro konkrétní země dodání) je nezbytné, aby si zadal/a IBAN v online dokumentu Odstoupení od smlouvy.

Více informací k vrácení zboží najdeš v našich Obchodních podmínkách.

Kdo nese náklady na poštovné v rámci vrácení zboží?

+ -

Náklady na poštovné při vrácení zboží hradí Kupující, tak jak je uvedeno v našich Obchodních podmínkách. Pokud není uvedeno jinak.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

+ -

Pro rychlé a kvalitní vyřízení reklamace, prosím, klikni na tento odkaz.

Prosíme, abys vytvořený PDF dokument s názvem Reklamační formulář přiložil/a k reklamovanému zboží. Reklamované zboží pošli jen v případě, že je hygienicky nezávadné. V případě, že odešleš na reklamaci zboží hygienicky závadné, máme právo odmítnout takovouto reklamaci. Reklamované zboží nám odešli na adresu:

Be Lenka s.r.o.

Industry Park - PCHZ

P.O. Hviezdoslava 42

010 01 Žilina

V posledním kroku registrace reklamace máš možnost využít bezplatný DPD svoz (platí pro vybrané země).

❗ Do krabice s reklamovaným zbožím, prosím, přilož:

  1. Reklamační formulář, který se automaticky vytvoří zadáním údajů v procesu Reklamace zboží.

Na základě správnosti vložených údajů a dodržení podmínek reklamace bude Tvá reklamace registrována v naší společnosti.

Upozornění:

Kupující je povinen odevzdat prodávajícímu reklamované zboží včetně všech jeho součástí v hygienicky nezávadném stavu umožňujícím bezpečnou manipulaci se zbožím dalšími osobami. V opačném případě je prodávající oprávněn reklamaci zboží odmítnout.

Uplatnění reklamace se vztahuje výlučně na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu. V případě zboží zakoupeného u našich obchodních partnerů, nebo v kamenných prodejnách, prosím, kontaktuj přímo daného prodejce, nebo prodejkyni, u ktorých jsi realizoval/a nákup zboží.