Centrum pomoci
Vrácení a reklamace
Ostatní témata
Jak mám postupovat při vrácení zboží?
+ -Vrácení zakoupeného výrobku můžeš vykonat do 14 dní od datumu převzetí zásilky se zakoupeným zboží. Platí pro země EU a USA.
Vrácení zboží společně s Odstoupením od smlouvy je nutné registrovat se online na tomto linku: kliknutím na tento odkaz.
Po splnění podmínek Ti vrátíme peníze do 14 kalendářních dní od datumu doručení zboží k nám tím stejným platebním způsobem, jakým jsme od Tebe platbu přijali. V případě platby na dobírku (platí jen pro konkrétní země dodání) je nezbytné, aby si zadal/a IBAN v online dokumentu Odstoupení od smlouvy.
Více informací k vrácení zboží najdeš v našich Obchodních podmínkách.
Kdo nese náklady na poštovné v rámci vrácení zboží?
+ -Náklady na poštovné při vrácení zboží hradí Kupující, tak jak je uvedeno v našich Obchodních podmínkách. Pokud není uvedeno jinak.
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
+ -Pro rychlé a kvalitní vyřízení reklamace, prosím, klikni na tento odkaz.
Prosíme, abys vytvořený PDF dokument s názvem Reklamační formulář přiložil/a k reklamovanému zboží. Reklamované zboží pošli jen v případě, že je hygienicky nezávadné. V případě, že odešleš na reklamaci zboží hygienicky závadné, máme právo odmítnout takovouto reklamaci. Reklamované zboží nám odešli na adresu:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
V posledním kroku registrace reklamace máš možnost využít bezplatný DPD svoz (platí pro vybrané země).
❗ Do krabice s reklamovaným zbožím, prosím, přilož:
- Reklamační formulář, který se automaticky vytvoří zadáním údajů v procesu Reklamace zboží.
Na základě správnosti vložených údajů a dodržení podmínek reklamace bude Tvá reklamace registrována v naší společnosti.
Upozornění:
Kupující je povinen odevzdat prodávajícímu reklamované zboží včetně všech jeho součástí v hygienicky nezávadném stavu umožňujícím bezpečnou manipulaci se zbožím dalšími osobami. V opačném případě je prodávající oprávněn reklamaci zboží odmítnout.
Uplatnění reklamace se vztahuje výlučně na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu. V případě zboží zakoupeného u našich obchodních partnerů, nebo v kamenných prodejnách, prosím, kontaktuj přímo daného prodejce, nebo prodejkyni, u ktorých jsi realizoval/a nákup zboží.